
چند وقتی هست که تو فکرم بیشتر بیام اینجاxa0 میخوام بیام بیشتر از خودمون بگم میخوام بیشتر همه چیز رو ثبت کنم شاید سالها بعد این خاطرات خیلی حس خوبی بهمون بده xa0 xa0...
ادامه مطلب
امشب خونه ندا اینا بودم با بهاره اچ تی ام ال سی اس اس آموزش میدادم... یه سری صحبتها شد ... و اومدم اینجا یه سری چیزا بنویسم که وقتی با هم اینا رو خوندیم یادم بیاد و خیلی جدی بشینم در مورد این دو تا موضوع باهات صحبت کنم xa0...
ادامه مطلب