به هر سختی بود کادوی تولدت رو انتخاب کردی
بماند که یکم بعدش پشیمون شدی ... اما به هر حال بد نبود
خوشحال بودم که با پولی که کنار گذاشته بودم از کارایی که انجام دادم و تو نمی دونستی برات کادو خریدم
دلم نمی خواست از پولای تو حساب تو بردارم برای کادو...
2 روز پیشم بودی ...
پیش مشاوره هم رفتیم ... اما خوب نبود
متین...ما را در سایت متین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7